Se incarca ...

Bentley Continental Drophead Coupe 1962

Istorie

Eleganta versiune "Continental" a lui S2 a fost considerata cea mai avansata varianta a sasiului vandut de Bentley, fiind pozitionata ca varf de gama la acea vreme.

Exemplarul expus, un S2 Continental cu plafon retractabil pe o caroserie Drophead Coupe, este una din cele 61 doar unitati asemanatoare construite in configuratie cu volan pe partea stanga.

  • Bentley Continental Drophead Coupe
  • Bentley Continental Drophead Coupe
  • Bentley Continental Drophead Coupe
Descriere

Construita pe sasiul modelului Bentley S2, versiunea Continental Drophead Coupe a fost produsa cu ajutorul celor mai buni carosieri ai vremii, imbinand manevrabilitatea si silentiozitatea modelului S2 cu un plafon retractabil.

Productia modelului S2 in versiunea Continental cu motor V8 a inceput din toamna anului 1959, fiind realizata de carosieri specializati, precum H. J. Mulliner, Park Ward, James Young si Hooper. Eleganta versiune "Continental" a lui S2 a fost considerata cea mai avansata varianta a sasiului vandut de Bentley, fiind pozitionata ca varf de gama la acea vreme. Desi era similara constructiv cu S2, varianta Continental oferea un sistem de franare imbunatatit si setari modificate pentru puntea spate, scopul fiind acela de a veni in intampinarea clientilor din Europa Continentala, care rulau la viteze ridicate pe noile autostrazi moderne. Versiunea Continental era, de asemenea, mai rapida, mai silentioasa si mai confortabila decat versiunea standard de sasiu Bentley S2, ceea ce face ca aceste masini sa fie cele mai dezirabile pe piata de automobile clasice.

Exemplarul expus, un S2 Continental cu plafon retractabil pe o caroserie Drophead Coupe, este una din cele 61 doar unitati asemanatoare construite in configuratie cu volan pe partea stanga. Masina cu numarul de sasiu BC58LCZ este un exemplar timpuriu al stilului influent de design abordat de carosierul Park Ward.

Masina a fost livrata in SUA de biroul american Rolls-Royce din New York, unde a fost vanduta prin dealerul J S. Inskip primului sau proprietar: Howard Lauhoff din North Danville, Illinois. Documentele masinii arata ca automobilul a fost finisat initial intr-o nuanta exterioara neagra cu interior alb si a fost echipat cu geamuri electrice, plafon retractabil actionat electric si geamuri fumurii. Aparent, familia Lauhoff a pastrat acest exemplar Bentley pana la sfarsitul anilor 1980. In septembrie 1990 masina a fost importata in Germania, unde a fost restaurata.

Exemplarul expus are 92.314 mile la bord (aproximativ 148.514 kilometri).

Serie de sasiu: BC58LCZ

Tip motor: V8

Cilindree: 6.230 cc

Putere: 200 CP

Transmisie: Automata, 4 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. Mar. Mie. Joi. Inchis
Vin. Sam. Dum. 10:00 - 19:00