Se incarca ...

Lamborghini Urraco P 300 1976

Istorie

Exemplarul Urraco prezent in galeria Tiriac Collection este oferit intr-una dintre cele mai dezirabile versiuni de echipare si este dotat cu motorul P300 de 3.0 litri, cel mai mare motor montat din fabrica de Lamborghini. Acest exemplar este impunator si agresiv, fiind in acelasi timp foarte rar: este considerat unul dintre cele doar sase exemplare „French wing”: nu are traditionala grila cu traverse pentru luneta, ceea ce ii confera un aspect foarte curat si fluid.

  • Lamborghini Urraco P 300
  • Lamborghini Urraco P 300
  • Lamborghini Urraco P 300
  • Lamborghini Urraco P 300
  • Lamborghini Urraco P 300
Descriere

La sfarsitul anilor 1960, Ferruccio Lamborghini a realizat ca avea nevoie de un produs competitiv ca raspuns pentru modelele Porsche 911 si Ferrari Dino 246, dar in acelasi timp si de o alternativa mai accesibila decat senzationalul Miura si imensul Espada. Folosind o configuratie 2+2 cu scaune in spate, element care lipsea din oferta adversarilor directi, modelul conceput de Marcello Gandini in colaborare cu Bertone a oferit in lista de motoare un puternic agregat V8. Bob Wallace, geniul mecanic care si-a adus aportul la constructia suspensiilor multor modele Lamborghini, si-a pus amprenta pe versiunea imbunatatita a suspensiei independente de tip McPherson, ceea ce a facut ca Urraco sa ofere o tinuta de drum fabuloasa.

Cand Lamborghini Urraco a fost prezentat oficial la Salonul Auto de la Torino din 1970, era unul dintre putinele modele expuse in doua exemplare la doua standuri diferite cu ocazia acestui eveniment: un Urraco alb era expus la standul Bertone, iar unul portocaliu trona la standul Lamborghini. Ambele au fost bine primite de presa de specialitate si de public. Modelul a intrat in productie trei ani mai tarziu si a fost construit timp de sase ani, bucurandu-se de un real succes. Asa cum si-a dorit Ferruccio Lamborghini, aceasta a fost masina care le-a oferit multor pasionati o experienta de sofat pe care nu o credeau posibila.

Exemplarul Urraco prezent in galeria Tiriac Collection este oferit intr-una dintre cele mai dezirabile versiuni de echipare si este dotat cu motorul P300 de 3.0 litri, cel mai mare motor montat din fabrica de Lamborghini. Masina ofera bare de protectie cromate care scot in evidenta designul „flying wedge” – conceput de Gandini si Bertone – si un finisaj negru elegant combinat cu un interior in doua nuante de albastru. Acest exemplar este impunator si agresiv, fiind in acelasi timp foarte rar: este considerat unul dintre cele doar sase exemplare „French wing”: nu are traditionala grila cu traverse pentru luneta, ceea ce ii confera un aspect foarte curat si fluid.

Fanii emisiunii "Top Gear" o vor recunoaste ca fiind alegerea lui James May intr-un episod din 2005 cand protagonistii au avut la dispozitie un buget de £10,000 pentru a cumparaun supercar.

Exemplarul expus are un rulaj de 37.759 de kilometri.

Nr. sasiu: 20078

Tip motor: V8

Cilindree: 2.995 cc

Putere: 265 CP

Transmisie: Manuala, 5 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. - Dum. Inchis