Se incarca ...
Istorie

Numai 83 de unitati Cabriolet A au fost produse de-a lungul timpului. Clientii au confirmat ca, datorita proportiilor superbe si liniilor elegante, aceste masini se incadreaza in varful ierarhiilor istorice ale caroseriilor Mercedes, fiind depasite doar de exceptionalele Roadstere si Roadstere Speciale.

Acest exemplar a fost achiziționat în cadrul unei licitații de Ecclestone Collection în Monaco, în mai 2000,  iar în 2018 a câştigat titlul ”Best of Show” la Concursul de Eleganţă desfăşurat anual la Sinaia.

  • Mercedes-Benz 540K
  • Mercedes-Benz 540K
Descriere

Numai 83 de unitati Cabriolet A au fost produse de-a lungul timpului. Clientii au confirmat ca, datorita proportiilor superbe si liniilor elegante, aceste masini se pozitioneaza in varful ierarhiilor istorice ale caroseriilor Mercedes, fiind depasite doar de exceptionalele Roadstere si Roadstere Speciale.

Masina cu numarul de sasiu 169363 este unul dintre exemplarele produse spre finalul seriei si a fost livrata unui client olandez in toamna anului 1937 cu o caroserie Sindelfingen Cabriolet A. Desi nu exista informatii despre soarta masinii in perioada celui de-al doilea Razboi Mondial si imediat dupa Razboi, este cunoscut faptul ca exemplarul a fost achizitionat ulterior de colectionarii Mercedes-Benz Al si Sandra San Clemente din Shrewsbury, Massachusetts.

Cat timp a fost in posesia acestora, masina a trecut printr-o restaurare minutioasa timp de 5 ani, caroseria fiind vopsita intr-o nuanta rosie stralucitoare si asortata perfect cu pielea de aceeasi culoare din interior. Caroseria a fost restaurata de Armando Picinino, elementele cromate a fost semnata de Guy C. Roberge de la Auto Re-Croming, iar plafonul din material textil a fost reconstruit de Henry DeSantis.

Dupa cateva victorii obtinute in concursurile internationale dedicate masinilor clasice, acest exemplar a fost achizitionat de cunoscutul colectionar Michel Roquet. In 1999, Roquet a solicitat fabricarea si instalarea unui nou radiator, precum si asistenta mecanica a inginerilor Mercedes-Benz Classic Centre. Actiunea a transformat masina si a adus-o in conditie perfecta de functionare, incununand astfel restaurarea realizata initial de familia San Clemente.

Exemplarul a fost achizitionat in cadrul unei licitatii de Ecclestone Collection in Monaco, in mai 2000. Pana in 2007 a facut parte din aceasta renumita colectie, fiind ulterior cumparata de Heselden Collection.

Echipata cu roti cu spite cromate si pneuri negre, masina dispune de doua roti de rezerva montate lateral, in carcase de otel. Sistemul de iluminare Bosch include doua faruri laterale pentru faza lunga si unul central pentru faza scurta. Interiorul, covoarele, plansa de bord, instrumentarul si schimbatorul de viteze sunt toate intr-o stare exceptionala. Finisajele interioare din lemn sunt de inalta calitate.

Printul Bernhard al Olandei si Jack Warner, fondatorul Warner Brothers Studios, au detinut vehicule similare.

Acest automobil a câştigat titlul ”Best of Show” la Concursul de Eleganță de la Sinaia în 2018 și a obținut locul I la Categoria ”Antebelice Cabriolet”. 

Exemplarul are 49.485 de kilometri la bord.

Nr. sasiu: 169363

Tip motor: 8 cilindri in linie

Cilindree: 5.401 cc

Putere: 180 CP

Transmisie: Manuală, 4 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Vin. Sam. Dum. 10:00 - 19:00
Lun. Mar. Mie. Joi. Inchis