Se incarca ...

Mercedes-Benz 300 Saloon 1956

Istorie

Acest exemplar 300 cu volan pe dreapta a fost inmatriculat pentru prima data in Marea Britanie in 1 august 1956, fiind detinut de aceeasi familie pana in 1985.

Era modelul preferat de inaltii oficiali guvernamentali din Germania de Vest, fiind utilizat de asemenea de oameni de afaceri, bancheri si politicieni din Europa si Statele Unite. Cancelarul german Konrad Adenauer a fost cel mai cunoscut proprietar al unui exemplar 300.

  • Mercedes-Benz 300 Saloon
  • Mercedes-Benz 300 Saloon
Descriere

Construit de cei mai experimentati ingineri Mercedes-Benz conform comenzilor personalizate ale clientilor, modelul 300 a fost a beneficiat de finisaje de lux si de materiale de cea mai buna calitate. Rapid si elegant, era unul dintre putinele vehicule din acea perioada capabile sa transporte 6 pasageri in confort deplin la viteze ridicate. Era modelul preferat de inaltii oficiali guvernamentali din Germania de Vest, fiind utilizat de asemenea de oameni de afaceri, bancheri si politicieni din Europa si Statele Unite. Denumirea neoficiala a limuzinei 300 era 'Adenauer', dupa numele cancelarului german Konrad Adenauer, unul dintre faimosii sai proprietari.

Acest exemplar 300 cu volan pe dreapta a fost inmatriculat pentru prima data in Marea Britanie in 1 august 1956, fiind detinut de aceeasi familie pana in 1985. Aflata in configuratie originala, aceasta masina impozanta beneficiaza de finisaje interioare din piele alb cu rosu, fiind intr-o stare foarte buna. Utilizat foarte rar, acest exemplar a fost pastrat intr-un garaj de detinatorul sau anterior, acesta fiind si proprietarul unui service care s-a ocupat de mentenanta masinii.

Sasiul realizat din brate sudate cu sectiune ovala urmeaza reteta modelelor 170S si 220, cu suspensie independenta si frane pe tambur pentru toate rotile, dar include si alte rafinamente tehnice precum rotile echilibrate dinamic si controlul electric al inaltimii suspensiei spate.

Dezvoltand initial 115 CP, motorul de 3.0 litri cu sase cilindri si arbore de ditributie in chiulasa – utilizat in versiune cu injectie de carburant pe versiunea sportiva 300SL – a crescut in putere pe variantele ulterioare 300b si 300c, primind in final un sistem de injectie odata cu aparitia faceliftului 300d, din 1957. Printre imbunatatirile aduse modelului de-a lungul timpului se numara franele mai mari (servoasistate incepand din 1954), aparitia unui sistem optional de servodirectie si transmisia automata cu trei rapoarte in standard (ambele pe 300d).

Nr. sasiu: 1869216500563

Tip motor: 6 cilindri in linie

Cilindree: 2.996 cc

Putere: 123 CP

Transmisie: Automata, 3 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Vin. Sam. Dum. 10:00 - 19:00
Lun. Mar. Mie. Joi. Inchis