Se incarca ...

Aston Martin V8 Automatic Sports Saloon 1986

Istorie

Folosită pe tot parcursul anului 1987, această mașină a fost mai apoi depozitată într-un castel din Paris, unde a rămas uitată pentru următorii 25 de ani, proprietarul său întorcându-se acasă în Brazilia. Fiul vânzătorului nu a știut de mașină până în anul 2013.

  • Aston Martin V8 Automatic Sports Saloon
  • Aston Martin V8 Automatic Sports Saloon
  • Aston Martin V8 Automatic Sports Saloon
Descriere

Lansat în ianuarie 1986, Aston Martin V8 Series 5 prelua, cu excepția motorizării, cea mai recentă specificație Vantage, cu o caroserie revizuită și roți cu jante de 16 inch. Odată cu Series 5, a fost reintrodusă injecția de combustibil, de data aceasta fiind folosit un sistem Weber în detrimentul celui Bosch, utilizat anterior. Motorul dezvolta 310 CP și chiar și varianta echipată cu transmisie automată putea accelera de la 0 la 160 km/h în aproximativ 15 secunde, în timp ce viteza de top trecea de 230 km/h. În urma unui test detaliat efectuat în anul 1973 cu versiunea V8 Automatic, revista Autocar a concluzionat: "O mașină bine echipată, cu o sete magnifică pentru călătorii lungi".

Acest exemplar Aston Martin V8 cu volan pe partea stângă și motor cu injecție a fost achiziționat de Antonio Veiga din Rio de Janeiro, Brazilia, urmând să fie utilizat în Franța. Mașina i-a fost livrată la Hotelul Claridge din Londra în 20 noiembrie 1986, iar câteva zile mai târziu a fost condusă până la Paris. Folosit pe tot parcursul anului 1987, exemplarul a fost mai apoi depozitat într-un castel din Paris, unde a rămas uitat pentru următorii 25 de ani, proprietarul său întorcându-se acasă în Brazilia. Fiul vânzătorului nu a știut de mașină până în anul 2013, când a primit un telefon de la proprietarii castelului care își doreau ca mașina să fie luată de acolo.

Înainte ca exemplarul să fie repornit, au fost efectuate o serie de reparații și verificări: curățarea rezervorului și a conductelor de combustibil, înlocuirea uleiului de motor, a filtrului de ulei și a filtrelor de aer, repararea frânei de mână și schimbarea lichidului de frână împreună cu revizia sistemului de frânare. Trebuie menționat că filtrul de combustibil, uleiul cutiei de viteze automate și uleiul diferențialului nu au fost înlocuite înainte ca mașina să fie repornită. După repunerea în funcțiune, mașina a fost condusă pe o distanță de 40 de kilometri.

Aceast exemplar a parcurs 14.766 de kilometri.

Serie de şasiu: SCFCV8155HTL12534

Tip motor: V8

Cilindree: 5.340 cc

Putere: 310 CP

 Transmisie: Automată, 3 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. - Dum. Inchis