In fisa prezentata de Mercedes-Benz modelul ajunge de la 0-100 km/h in 4,2 secunde, cu toate ca testele de strada au confirmat ca atinge 100 km/h in mai putin de patru secunde.
Modelul Mercedes-Benz SL-Class (cunoscut inainte ca SL Roadster) este un model grand tourer construit de Mercedes inca din 1954. Abrevierea SL deriva din germana din “Sport Leicht”, care inseamna “sport usor” si a fost aplicata prima oara modelului 300SL, supranumit si “Gullwing”, datorita modului de deschidere a portierelor.
In prima parte a anului 1996, dupa 6 ani de viata a modelului R129, a inceput dezvoltarea succesorului sau. Pe 27 ianuarie 1996, au inceput proiectele legate de design si au fost alese schite primite de la zece designeri din Germania, California si Japonia. Sute de schite au fost trimise si au stat la baza a 12 modele la scara 1:4, care au fost apoi digitalizate pentru a putea fi prelucrate pe calculator. Designul modelului R230 a progresat in doua formate diferite. In varianta traditionala s-a lucrat cu modele la scara 1:4 construite initial din lut. Virtual, dezvoltarea designului s-a desfasurat intr-o incapere dotata cu cele mai moderne computere care procesau toate informatiile disponibile, incapere numita “CAVE.” Aceasta tehnologie a fost folosita si la designul modelului W203 in 1995.
Super computerele din “CAVE” (Computer Aided Virtual Environment) au creat o imagine completa a modelelor selectate folosind cinci proiectoare si permitandu-le designerilor sa verifice fiecare centrimetru al suprafetei randate. In paralel cu procesul virtual, cele 12 modele la scara realizate din lut au fost inspectate amanuntit, patru dintre ele fiind alese pentru a fi create la scara originala. Aceasta evolutie a modelelor la scara s-a desfasurat in paralel cu dezvoltarea designului interior. Pe 16 iunie 1997, designul final pentru R230 a fost aprobat de board-ul companiei si pregatit conform specificatiilor pentru productie in 1998. Patentul pentru designul modelului R230 a fost inregistrat mai tarziu in Germania, pe 9 septembrie 1991, si apoi pe 1 martie 2000 in Statele Unite.
In iulie 2001, dupa mai mult de cinci ani de dezvoltare, au fost prezentate primele imagini cu noul SL, pentru ca in septembrie 2001 sa fie prezentat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt. Productia a inceput pe 13 octombrie 2001, la fabrica din Bremen, iar vanzarile europene au debutat in luna noiembrie a aceluiasi an.
Puternicul motor V12 care propulsa modelele CL si S a fost folosit si pentru SL 65, fiind construit manual in fabrica AMG, impreuna cu cele V8 pentru SLR. Un program extins de dezvoltare a transformat motorul bi-turbo de 5,5 litri intr-un adevarat monstru.
Versiunea SL65 AMG este echipata cu un motor V12 de 604 CP, de 5.980 cmc. In fisa prezentata de Mercedes-Benz modelul ajunge de la 0-100 km/h in 4,2 seconde, cu toate ca testele de strada au confirmat ca atinge 100 km/h in mai putin de patru secunde. Jurnalistii revistei Car and Driver au atins 100 km/h, cu plecare de pe loc, in 3,6 secunde, 161 km/h in 7,5 secunde si au atins un sfert de mila in 11,6 secunde la 198 km/h.
Aceasta unitate are un rulaj de 1.418 km.
Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde!
O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.
Download App Download App
Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie
Lun. Mar. Mie. Joi. Inchis
Vin. Sam. Dum. 10:00 - 19:00
Tel.: +40 755 128 444, +40 743 332 997
Email: office@tiriaccollection.ro