Productia modelului a durat 13 luni si a cuprins idei impresionante de inginerie. Vehiculul fost construit in onoarea Diviziei Medicale 112 din cel de-al Doilea Razboi Mondial, divizie in care a luptat si tatal celui care a initiat proiectul, in zona Pacificului.
Inainte de implicarea Americii in cel de-al Doilea Razboi Mondial la sfarsitul anului 1941, armata SUA a transmis catre producatorii americani, care s-au aratat interesati de fabricarea unui vehicul nou, cererea privind caracteristicile noului model. Acesta trebuia sa fie usor de fabricat, sa poata fi transportat pe ambarcatiunile navale ale vremii si sa fie construit in cel mai scurt timp posibil. Compania GMC a castigat contractul cu armata americana in 1941 si a prioritizat productia modelului.
Designul de baza utilitar a fost conceput pentru a folosi un numar cat mai redus de piese de schimb, fiind astfel relativ usor de reparat pe teren. Acest lucru a contribuit la configurarea versatila a automobilului. Cabina laterala se afla in spatele compartimentului motorului, aspirat printr-un grilaj pozitionat de-a lungul partii frontale.
Productia modelului a durat 13 luni si a cuprins idei impresionante de inginerie. Vehiculul a fost construit in onoarea Diviziei Medicale 112 din cel de-al Doilea Razboi Mondial, divizie in care a luptat si tatal celui care a initiat proiectul, in zona Pacificului. Cantarind initial aproape doua tone, pick-up-ului i s-a inlaturat partea metalica si a fost combinat cu o cabina si o capota GMC din anul 1953. Partea din spate a fost ulterior personalizata pentru a produce aspectul dorit si pentru a gazdui scuterul cu ajutorul suporturilor speciale. Configurarea rotilor in 8 spite ofera acestui vehicul un aspect grozav si dur. Doua anvelope de rezerva sunt montate, de asemenea, in bena.
Vopseaua folosita pentru capota si cabina este de culoare verde mat, specifica armatei americane, iar partea de lemn a remorcii si a sinelor este personalizata cu vopsea model camuflaj (camo). Pe partile laterale sunt montate canistre suplimentare de combustibil si cutii de munitie, pentru a completa aspectul militar. Cateva cartuse de gloante de calibrul .50 completeaza acest aspect, impreuna cu un model adecvat la nivelul orificiilor cu port dublu pe lateral, avand de asemenea si un parasolar pentru parbriz. Grila frontala personalizata ofera aspectul militar dorit, iar “coltii” pot fi usor indepartati sau vopsiti. Rezervorul nou de benzina este situat sub bena, iar pachetul de remorcare este configurat pentru a atasa scuterul sau orice altceva ce necesita tractare.
Exemplarul expus are 484.851 de km la bord.
Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde!
O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.
Download App Download App
Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie
Lun. - Dum. Inchis
Tel.: +40 755 128 444, +40 743 332 997
Email: office@tiriaccollection.ro