Se incarca ...

Porsche 911 GT3 RS (992) 2024

Istorie

Cel mai agresiv model GT3 RS de pana acum de la Porsche este, de asemenea, unul dintre cele mai captivante, o masina sport de inalta performanta care poate fi condusa legal pe strada.
Noul Porsche 911 GT3 RS a parcurs celebrul circuitul de 20,8 kilometri Nordschleife din Nürburgring in 6:49,328 minute, cu 10,6 secunde mai rapid decat actualul model 911 GT3.

  • Porsche 911 GT3 RS (992)
  • Porsche 911 GT3 RS (992)
Descriere

Noul Porsche 911 GT3 RS a parcurs bucla nordica Nordschleife a circuitului de la Nürburgring (20,8 kilometri) in 6 minute si 49.328 secunde – cu 10,6 secunde mai rapid decat 911 GT3. La volan s-a aflat Jörg Bergmeister, unul dintre ambasadorii marcii Porsche, care a fost implicat direct in dezvoltarea noului flagship al seriei 911.

Porsche 911 (992) GT3 RS dispune de un profil aerodinamic imbunatatit dramatic in comparatie cu versiunea GT3, generand o forta de apasare aerodinamica de 860 de kilograme la 285 km/h si de 409 kilograme la 200 km/h - dublu fata de generatia anterioara 991.2 GT3 RS. Eleronul spate are o zona statica si o zona activa care se poate deschide si inchide fie automat, pe baza informatiilor telemetrice, fie manual, printr-un buton montat pe volan si inspirat de sistemul DRS din Formula 1.

Motorul cu sase cilindri aspirat natural al lui Porsche 911 GT3 RS produce 386 kW (525 CP) la 8500 rpm si 465 Nm de cuplu la 6300 rpm. Linia rosie a turometrului se afla la 9000 de rpm. Masa proprie a masinii este de 1450 kg, aceasta fiind capabila sa atinga 100 km/h in 3,2 secunde si 200 km/h in 10,6 secunde. Viteza maxima declarata de Porsche este de 296 km/h.

In timp ce majoritatea modelelor Porsche de epoca moderna includ trei moduri de condus actionate printr-un buton rotativ aflat pe volan (Normal, Sport si Track), GT3 RS pluseaza si este singurul model Porsche care permite reglarea setarilor suspensiilor fata si spate separat, in opt niveluri (de la -4 pana la +4). Exista, de asemenea, un diferential spate reglabil controlat printr-un buton rotativ suplimentar pe volan.

La fel ca exteriorul, zona interioara a masinii este conceputa pentru circuit: scaune din carbon, centuri cu prindere in sase puncte pentru sofer si pasager, o multime de elemente din fibra de carbon, Race-Tex (Alcantara in nomenclatorul Porsche) si un stingator de incendiu amplasat in zona picioarelor pasagerului.

Serie de sasiu: WP0ZZZ99XRS266016

Tip motor: 6 cilindri Boxer, aspirat natural

Cilindree: 3.996 cc

Putere: 525 CP

Transmisie: 7 trepte, PDK

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. - Dum. Inchis