Se incarca ...

Beardmore MK3 Hyper Taxi 1932

Istorie

Acest exemplar a fost inmatriculat pentru prima data pe 2 mai 1932, fiind astfel unul din ultimele modele Beardmore fabricate in Scotia. Se crede ca acesta este unul din ultimele doua modele care mai exista la momentul curent. A fost folosit ca taxi in Londra, intre anii 1930 si 1950.

  • Beardmore MK3 Hyper Taxi
  • Beardmore MK3 Hyper Taxi
  • Beardmore MK3 Hyper Taxi
Descriere

William Beardmore & Company a fost un conglomerat scotian de constructii navale si inginerie cu sediul in Glasgow fondat si detinut de William Beardmore (ulterior Lord Invernairn).

Dupa achizitia Sentinel Waggon Works, o companie specializata in productia de locomotive pe abur, vagoane si automobile, nou-infiintata companie Beardmore Motors anunta in 2019 lansarea unei game de masini care urmau sa fie construite in fabricile din Anniesland, Coatbridge si Paisley, situate in imprejurimile orasului Glasgow. O parte insemnata dintre masinile produse de Beardmore Motors a fost reprezentata de versiuni London Taxi.

Dupa lansarile modelelor Mk1 si Mk2, noul Mk3 "Hyper" a fost produs intre 1926 si 1932 si a devenit primul taxi londonez cu frane pe toate cele patru roti. Era considerabil mai mic si mai usor decat predecesorii sai si era echipat cu un motor de 2.0 litri cu supape laterale. Era totodata renumit pentru acceleratie si usurinta in manevrare, fiind denumit deseori "Rolls-Royce-ul taxiurilor".

Acest exemplar a fost inmatriculat pentru prima data in 2 mai 1932, fiind astfel unul din ultimele automobile Beardmore fabricate in Scotia. Este considerat unul dintre cele doar doua exemplare care inca mai exista in lume la aceasta ora.

Interiorul tapitat cu piele maro este cu adevarat opulent in comparatie cu taxiurile moderne. Trebuie mentionat ca acest exemplar Beardmore Mk3 este echipat cu multe elemente tipice perioadei in care a functionat ca taximetru, precum tabele cu tarife, aparat de taxare si placutele de inmatriculare specifice taxiurilor. Pe masina este aplicata vinieta originala din 1932.

Masina expusa este un vehicul in stare perfecta de functionare. Exemplarul a fost inregistrat la Public Carriage Office (Oficiul pentru Transport Public) din Londra din 1932 pana in 1953.

Serie de sasiu: 3518

Tip motor: 4 cilindri in linie

Cilindree: 1.954 cc

Putere: 12,8 CP

Transmisie: Manuala, 4 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. Mar. Mie. Joi. Inchis
Vin. Sam. Dum. 10:00 - 19:00