Se incarca ...

Packard Super Eight 1936

Istorie

Packard 14th Series a fost seria care a pus punct unei linii de elemente caracteristice Packard precum jantele de 17 inch cu spite metalice, amortizoarele cu tehnologie Ride Control sau lubrifierea Bijur a elementelor sasiului. Cel mai important detaliu este insa faptul ca a fost ultimul an de productie a legendarului motor Packard cu 8 cilindri de 6.3 litri, inlocuit din 1937 de un motor cu cilindreea de 5.2 litri.

  • Packard Super Eight
  • Packard Super Eight
  • Packard Super Eight
Descriere

Packard a fost o marca americana de automobile de lux construite in Detroit, Michigan si mai tarziu de Studebaker-Packard Corporation in South Bend, Indiana. Packard a produs masini intre 1899 si 1958.

Packard Super Eight a fost numele pe care l-au primit modelele care au utilizat versiunea mai puternica a motorului Packard cu 8 cilindri, varianta mai putin potenta fiind denumita Packard Eight. Numele Super Eight a fost utilizat de Packard din 1934 pana in 1939, versiunea fiind renumita Packard 160 in 1940 pentru a evoca puterea dezvolata de noul motor cu 8 cilindri dezvoltat de compania americana.

Packard 14th Series (Seria 14, denumire data gamei de modele Packard din 1936) a fost, din multe puncte de vedere, un punct de cotitura in istoria companiei. Introduse in 1936 pentru a inlocui Seria 12 din 1935 (Seria 13 nu a existat din cauza superstitiilor), modelele din Seria 14 au fost in mare parte mai degraba evolutionare. Dar a fost seria care a pus punct unei linii de elemente caracteristice Packard precum jantele de 17 inch cu spite metalice, amortizoarele cu tehnologie Ride Control sau lubrifierea Bijur a elementelor sasiului. Cel mai important detaliu este insa faptul ca a fost ultimul an de productie a legendarului motor Packard cu 8 cilindri de 6.3 litri (385 inch cubi), inlocuit din 1937 de un motor cu cilindreea de 5.2 litri (320 inch cubi).

La fel ca pana acum, au existat trei linii distincte de modele: Eight (8 cilindri, 130 CP), Super Eight (8 cilindri, 150 CP) si Twelve (12 cilindri, 175 CP). Toate au fost disponibile intr-o gama larga de caroserii si configuratii. Super Eight a impartit o serie de elemente-cheie si de optiuni cu Twelve, asa cum sunt amortizoarele speciale hidraulice care ofereau o tinuta de drum confortabila pe suprafete neregulate. Moda streamline incepea sa-si faca aparitia in design-ul auto american, astfel ca Packard 14th Series a beneficiat de modificari precum radiatorul inclinat suplimentar cu 5 grade sau aripile "pline" curbate pe care erau montate blocurile optice de forma conica. Cativa ani mai tarziu, farurile urmau sa fie integrate in aripi, iar epoca design-ului clasic Packard se termina astfel. Din aceste motive, masinile Packard produse in 1936 raman un obiectiv pentru colectionari pentru caracterul lor de "final de serie" si pentru designul fermecator al epocii.

Acest Packard Super Eight din 1936 cu o caroserie Coupe-Roadster (numar de productie 268, caroserie 959) este un exemplu rar al acestei 14th Series. Mai putin de 1500 de exemplare Super Eight au fost produse in 1936, acestea ramanand obiective importante ale fanilor Packard. Aceasta masina are un rulaj de 28.121 de mile (aproximativ 45.300 de kilometri).

Serie de sasiu: 14TH959268

Tip motor: 8 cilindri in linie

Cilindree: 6.306 cc

Putere: 150 CP

Transmisie: Manuala, 3 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. - Dum. Inchis