Se incarca ...

Lincoln Continental Coupe 1941

Istorie

Continental fost lansat in 1939 ca vehicul personal al lui Edsel Ford, care a comandat un Lincoln-Zephyr cabriolet personalizat ca masina de vacanta cu scopul de a atrage potentiali clienti pentru marca Lincoln. Designul a fost conceput de Edsel Ford si executat de E.T. "Bob" Gregorie si era bazat pe Lincoln Zephyr. Edsel a dorit ca unicatul sau cabriolet "sa arate european si continental", ceea ce a dus la aparitia rotii externe de rezerva in zona posterioara a masinii.

Aceasta masina este unul din cele numai 850 de exemplare coupe fabricate in 1941.

  • Lincoln Continental Coupe
  • Lincoln Continental Coupe
Descriere

Lincoln Continental este un model premium produs de Lincoln, divizie a constructorului american Ford. A fost lansat in 1939 ca vehicul personal al lui Edsel Ford, care a comandat un Lincoln-Zephyr cabriolet personalizat ca masina de vacanta cu scopul de a atrage potentiali clienti pentru marca Lincoln.

Designul a fost conceput de Edsel Ford si executat de E.T. "Bob" Gregorie si era bazat pe Lincoln Zephyr. Edsel a dorit ca unicatul sau cabriolet "sa arate european si continental", ceea ce a dus la aparitia rotii externe de rezerva in zona posterioara a masinii. In 1950, cand roata de rezerva exterioara a devenit populara implicit pe modelele marcilor de volum, aceasta facea parte din ceea ce industria denumea "pachet exterior Continental", nume imprumutat de la acest model Lincoln.

1941 a fost ultimul an "plin" de asamblare inaintea celui de-al Doilea Razboi Mondial in contextul in care productia din 1942 a fost intrerupta din cauza intrarii SUA in Razboi: atacul de la Pearl Harbor a dus la oprirea productiei de masini dedicate utilizarii civile. Dupa Razboi, divizia Lincoln a readus in productie modelul Continental in 1946. Lincoln Continental se afla astazi la a zecea generatie, productia acestora intinzandu-se pe 60 de ani impartiti pe 8 decenii.

Doar 404 exemplare Continental au fost produse in 1940, dar totalul a urcat la 1250 in anul 1941. Dintre acestea, doar 400 au fost cabrio (2778 de dolari), iar restul coupe-uri (2727 de dolari). Printre noutatile aduse in 1941 pe gama Continental s-a numarat eliminarea manerelor de portiere, inlocuite cu butoane exterioare si interioare de deschidere a usilor. Acest element a contribuit la alura distincta a acestei masini.

Modelul Continental era echipat cu un motor V12 de 4.8 litri care dezvolta 120 de cai putere.

Aceasta masina este unul din cele numai 850 de exemplare coupe fabricate in 1941. Prezentata aici in conditie exceptionala, masina este o raritate in Europa, fapt care ii deschide usor usile celor mai mari evenimente dedicate modelelor de epoca.

Exemplarul expus a parcurs 16.527 de mile (aproximativ 26.600 de kilometri).

Serie de sasiu: H124661

Tip motor: V12

Cilindree: 4.785 cc

Putere: 120 CP

Transmisie: Manuala, 3 viteze

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Vin. Sam. Dum. 10:00 - 19:00
Lun. Mar. Mie. Joi. Inchis