Se incarca ...

Lincoln Continental Cabriolet 1948

Istorie

Masina expusa este unul dintre cele doar 452 de exemplare Continental Convertible produse in 1948, ultimul an al primei generatii si ultimul Continental pana in 1955, cand a fost lansata cea de-a doua generatie. Cu un interior in tonuri de negru si rosu, acest superb exemplar Continental cu plafon retractabil emana eleganta si clasa.

Acest Continental Convertible a fost restaurat in 1985 de Rob Marconi.

  • Lincoln Continental Cabriolet
  • Lincoln Continental Cabriolet
Descriere

Lincoln Continental este un model premium produs de Lincoln, divizie a constructorului american Ford. A fost lansat in 1939 ca vehicul personal al lui Edsel Ford, care a comandat un Lincoln-Zephyr cabriolet personalizat ca masina de vacanta cu scopul de a atrage potentiali clienti pentru marca Lincoln.

Designul a fost conceput de Edsel Ford si executat de E.T. "Bob" Gregorie si era bazat pe Lincoln Zephyr. Edsel a dorit ca unicatul sau cabriolet "sa arate european si continental", ceea ce a dus la aparitia rotii externe de rezerva in zona posterioara a masinii. In 1950, cand roata de rezerva exterioara a devenit populara implicit pe modelele marcilor de volum, aceasta facea parte din ceea ce industria denumea "pachet exterior Continental", nume imprumutat de la acest model Lincoln.

Cand productia a fost reluata in 1946, dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial, Continental a revenit pe piata cu acelasi design din 1942. Fiind singurul model american de dupa Razboi care avea motor cu 12 cilindri, nu era o surpriza faptul ca acesta era extrem de scump. Pretul de lista pentru un Continental Convertible in 1948 era de 4.746 de dolari, de peste doua ori si jumatate mai mult decat un Ford V8 Convertible.

In anul 1951, Muzeul de Arta Moderna a inclus un exemplar al primei generatii Continental intr-o expozitie de opt masini care a onorat excelenta in designul auto, iar specialistii au inclus modelele produse in perioada 1940-1948 pe lista modelelor cu potential clasic inca din anii de debut al colectiilor auto. Este considerat un “Full Classic” conform regulilor Classic Car Club of America.

Masina expusa este unul dintre cele doar 452 de exemplare Continental Convertible produse in 1948, ultimul an al primei generatii si ultimul Continental pana in 1955, cand a fost lansata cea de-a doua generatie. Cu un interior in tonuri de negru si rosu, acest superb exemplar Continental cu plafon retractabil emana eleganta si clasa. Nuanta deschisa a caroseriei contrasteaza placut cu restul masinii.

Acest Continental Convertible a fost restaurat in 1985 de Rob Marconi, specialist care are atelierul in Redwood City, California.

Aceasta masina are un rulaj de 7.244 de mile (aproximativ 11.700 de kilometri).

Serie de sasiu: 8H181792

Tip motor: V12

Cilindree: 4.784 cc

Putere: 150 CP

Transmisie: Manuala, 3 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Vin. Sam. Dum. 10:00 - 19:00
Lun. Mar. Mie. Joi. Inchis