Modelul Mark. IV a fost o versiune relansata in 1945 a modelului de limuzina antebelic construit de SS cars Ltd. Numele companiei a fost schimbat in Jaguar in anul 1945 din cauza conotatiilor nefavorabile asociate folosirii denumirii SS in Germania Nazista.
Acest exemplar a fost restaurat intre 1991 si 1996 de anteriorul proprietar in Geneva, Elvetia.
Toate modelele Mk. IV au fost construite pe structura cu sasiu independent si au fost disponibile in trei motorizari: de 1.6 sau 1.7 litri cu 4 cilindri (cunoscut in literatura oficiala Jaguar sub numele 1½ liter), de 2.7 litri cu 6 cilindri (Oficial Jaguar: 2½ liter) sau de 3.5 litri cu 6 cilindri (Oficial Jaguar: 3½ liter). Ambele versiuni cu 6 cilindri in linie au fost fabricate de Standard Company. Modelul Mark IV a fost o versiune relansata in 1945 a modelului de limuzina antebelic construit de SS cars Ltd. Numele companiei a fost schimbat in Jaguar in anul 1945 din cauza conotatiilor nefavorabile asociate folosirii denumirii SS in Germania Nazista.
Motorul cu cilindree de 3.5 litri a fost echipat cu un sistem de soc automat operat electric pentru pornirea la rece.
Masinile au fost numite Mark Four (Mk. IV) abia dupa introducerea Mk. V. Anterior, erau cunoscute, in functie de motorul de sub capota, doar ca Jaguar 1½, 2½ sau 3½.
Jaguar Mk. IV a fost produs in doua versiuni de caroserie: o limuzina spatioasa (Saloon) sau un coupe cu plafon retractabil (Drophead Coupe).
Productia s-a incheiat in 1949, cand a fost lansat noul model Mark V.
Acest exemplar a fost restaurat intre 1991 si 1996 de anteriorul proprietar in Geneva, Elvetia.
Masina are 6.851 de kilometri la bord.
Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde!
O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.
Download App Download App
Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie
Lun. - Dum. Inchis
Tel.: +40 755 128 444, +40 743 332 997
Email: office@tiriaccollection.ro