Se incarca ...

Mercedes-Benz 220 S 1958

Istorie

Produs între 1953 și 1959, dar cu producție prelungită a unor versiuni până în 1962, Mercedes-Benz W180 a înlocuit Seria 170 produsă înainte de al doilea Război Mondial, fiind astfel primul model nou veritabil scos pe piață de compania germană după Război. W180 a avut două derivate: 220a și 220S.

  • Mercedes-Benz 220 S
  • Mercedes-Benz 220 S
  • Mercedes-Benz 220 S
Descriere

Lansat in 1954, 220a a inaugurat noua generatie de modele Mercedes-Benz, construite pe principiul modern al caroseriei autoportante. Gama 220 oferea un ampatament mai lung decat gama de modele "Ponton" anterioara lui W180 si permitea astfel atat spatiu suplimentar la interior pentru pasageri, cat si spatiul necesar sub capota pentru instalarea noului motor de 2,2 litri cu sase cilindri in linie. Servo-frana a fost element disponibil in echiparea standard incepand cu septembrie 1955.

Versiunea 220S a fost lansata oficial in august 1957, cu un motor cu dublu carburator Solex care dezvolta 120 CP si oferea performante superioare asortate cu designul elegant si sofisticat al modelului.

Produs intre 1953 si 1959, dar cu productie prelungita a unor versiuni pana in 1962, acest model Mercedes-Benz a inlocuit Seria 170 produsa inainte de al doilea Razboi Mondial, fiind astfel primul model nou veritabil scos pe piata de compania germana dupa Razboi. Era o masina foarte moderna, cu faruri integrate si cu aripi fata desenate in prelungirea capotei si care se prelungeau in partea din spate spre portbagajul cu linii angulare.

In Germania, acest tip de caroserie a fost cunoscut sub denumirea “Ponton”, termen inspirat din forma specifica a aripilor modelelor Mercedes-Benz. Caroseriile Ponton au fost regasite pe modele cu dimensiuni normale si care aveau o arhitectura tehnica cu motor amplasat in partea frontala si portbagaj posterior. Desi numeroase alte modele din aceasta perioada si din anii ‘60 au adoptat ideea caroseriilor Ponton, termenul a ramas legat de masinile produse de Mercedes-Benz.

Un model similar a aparut in “Goldfinger” (1964), al treilea film din seria James Bond si totodata al treilea film din serie care il are ca protagonist pe celebrul actor Sean Connery in rolul agentului MI6 James Bond.

Acest exemplar are un rulaj de 66.640 mile (aproximativ 107.247 de kilometri).

Serie de şasiu: A1800108501283

Tip motor: 6 cilindri în linie

Cilindree: 2.195 cc

Putere: 105 CP

 Transmisie: Manuală, 4 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. - Dum. Inchis