Se incarca ...
Istorie

Compact, cu o linie frumoasa, si in unele cazuri, foarte rapid, 356 a fost modelul cu care Porsche si-a consolidat reputatia in anii ’50 si multi au regretat acest model in momentul in care seria 911 l-a inlocuit complet, in 1965.

  • Porsche 356A
  • Porsche 356A
  • Porsche 356A
Descriere

Ferdinand Porsche a deschis primul birou de consultanta in design in 1931, dar prima masina care i-a purtat numele, modelul 356, s-a construit abia in 1946. O masina sport, mica si compacta, cu motorul amplasat in spate, 356 era asemanator cu VW Beetle, o alta creatie celebra Porsche design, si era echipata cu un motor cu 4 cilindri, boxer, racit cu aer si suspensii pe fata multibrat, iar pe spate cu axe pivotante. 356 era disponibil in versiunile coupe si cabriolet, versiunile sport fiind replicate si in zilele noastre de constructorii de kituri.

Primele masini, construite in Austria pana in 1950, aveau parbrizul impartit in doua, fiind echipate cu versiunea motorului de 1.100cc in 4 cilindri, boxer, racit cu aer si care dezvolta doar 40cp. Ulterior, au fost disponibile motorizari de 1.287, 1.290 s 1.488cc, versiuni care dezvoltau pana la 70cp. Designul original si rotunjit a fost schimbat pe modelul 365A lansat in 1955 intr-un stil mai impunator, cu un parbriz dintr-o singura bucata, suspensie fata si directie mult imbunatatite, precum si un motor mai mare (1.600cc).

Din acest moment, povestea acestui model devine mai complexa: modelul 356B din 1959 avea partea din fata mai inaltata si era disponibil in doua versiuni noi: speedster – bazat pe Roadster si un coupe by Karmann. Versiunea de top a gamei, Super 90, atingea 177 km/h (110 mile/h), iar versiunea standard, echipata cu un motor de 60 CP, atingea 160 km/h (100 mile/h).

Modelul 356 a fost imbunatatit dramatic pe parcursul anilor nemaiavand nicio legatura cu celebrul VW Beetle din acea perioada. Compact, cu o linie frumoasa, si, in unele cazuri, foarte rapid, 356 a fost modelul cu care Porsche si-a consolidat reputatia in anii ’50 si multi au regratat acest model in momentul in care seria 911 l-a inlocuit complet, in 1965.

Acest model a rezistat foarte bine impotriva ruginii si a avut nevoie doar de o mica restaurare in 2003, toate componentele fiind furnizate de specialisti in constructia si restaurarea modelului 356. Vopsita in culoarea clasica Silver Metallic, cu un interior rosu, masina este dotata cu un suport imens pentru bagaje, iar capota este prinsa in fata cu curele din piele.

Aceasta masina are un rulaj de 11,773 km.

Serie de sasiu: 58941

Tip motor: boxer 4 cilindri

Cilindree: 1,131cc

Putere: 40cp

Transmisie: Manuala, 4 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. - Dum. Inchis