Porsche 356 Cabriolet a fost o adevarata masina sport de lux a epocii sale, fiind un model extrem de scump care, in ciuda dimensiunilor reduse si a puterii modeste a motorului, putea rula neintrerupt la viteze de croaziera de 160 km/h. Aceasta masina a fost utilizata foarte putin dupa restaurarea din 2011 si se afla intr-o stare apropiata de cea de la momentul productiei.
Porsche 356 a fost prima masina de serie produsa de marca germana: o masina sport usoara, cu motor posterior, propulsie si doua portiere disponibila atat in versiune coupe, cat si in diferite variante cu plafon retractabil. Productia a inceput in 1948 la Gmund (Austria), unde au fost construite aproximativ 50 de masini. In 1950, fabrica a fost relocata in Germania, la Zuffenhausen, iar asamblarea a continuat pana in 1965, mult dupa ce inlocuitorul sau (Porsche 911) si-a facut debutul pe piata, in toamna anului 1963. Din cele 76.000 de exemplare produse in total in cele patru serii ale carierei de piata (356, 356 A, 356 B si 356 C) au supravietuit aproximativ jumatate.
Porsche 356 Cabriolet, versiunea cu plafon retractabil a lui 356, a fost o adevarata masina sport de lux a epocii sale, fiind un model extrem de scump care, in ciuda dimensiunilor reduse si a puterii modeste a motorului, putea rula neintrerupt la viteze de croaziera de 160 km/h, aproape de viteza maxima constructiva a masinii. Scaunele confortabile si acoperisul retractabil foarte bine izolat le ofereau pasagerilor o experienta placuta la volan.
Acest exemplar 356 B Cabriolet are un certificat de autenticitate emis de Porsche si este al 229-lea cabriolet din cele 1.008 carosate de Reutter in 1961.
Masina a fost restaurata conform specificatiilor mecanice si de caroserie originale de Hamilton Classics (Martindale, Texas), lucrarile fiind finalizate spre sfarsitul anului 2011. Masina a fost revopsita in culoarea originala, Aetna Blue, si are un interior cu piele rosie si plafon textil negru. Singurele modificari fata de versiunea de serie sunt conversia la un sistem electric modern de 12 volti si un set de jante cromate mai late. Jantele originale, restaurate si ele, fac insa parte din pachetul impreuna cu care a fost achizitionata masina. Chiar daca motorul original de 1.6 litri cu numar de serie 604996 a fost inlocuit la un moment dat, noul motor provine din exact aceeasi perioada, diferenta dintre seriile celor doua motoare fiind de doar 261 de numere.
Masina a fost utilizata foarte putin dupa restaurare si se afla intr-o stare apropiata de cea de la momentul productiei. Restaurarea a fost realizata cu o atentie deosebita la detalii, in special in ceea ce priveste compartimentul motor, portbagajul si sasiul.
Acest exemplar are un rulaj de 78.817 mile (aproximativ 126.843 km).
Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde!
O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.
Download App Download App
Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie
Lun. - Dum. Inchis
Tel.: +40 755 128 444, +40 743 332 997
Email: office@tiriaccollection.ro