Se incarca ...

BMW 502 V8 3,2 Liter 1960

Istorie

BMW 502 a fost primul automobil german de dupa cel de-al doilea Razboi Mondial care a utilizat un motor V8. A fost versiunea mai puternica si ceva mai luxoasa a modelului BMW 501, care la randul sau fusese primul model de serie produs de BMW dupa Razboi si, de asemenea, primul BMW produs in Bavaria.

BMW 502 este considerat stramosul indepartat al actualului BMW Seria 7.

  • BMW 502 V8 3,2 Liter
  • BMW 502 V8 3,2 Liter
  • BMW 502 V8 3,2 Liter
Descriere

BMW 502 a fost primul automobil german de dupa cel de-al doilea Razboi Mondial care a utilizat un motor V8. A fost versiunea mai puternica si ceva mai luxoasa a modelului BMW 501, care avea motor cu 6 cilindri si fusese primul model de serie produs de BMW dupa Razboi si, de asemenea, primul BMW produs in Bavaria.

BMW 502 este considerat de multi stramosul indepartat al actualului BMW Seria 7.

Chiar daca productia modelelor 501 si 502 a fost intrerupta in 1958, diferite versiuni redenumite ale acestora, construite pe aceeasi platforma si cu aceeasi caroserie, au continuat sa fie produse pana in 1963.

Numele sub care a fost cunoscut BMW 502 au variat intre 1955 si 1963 in functie de versiunea si cilindreea motorului V8 de sub capota: BMW 502 (1954, motor V8 de 2.6 litri si 100 CP), BMW 2.6 Luxus, (1958, motor identic cu cel al lui 502), BMW 2600L (1961, motor identic, dar 110 CP), BMW 502 3.2 sau, simplu, BMW 3.2 (1955, motor V8 de 3.2 litri si 120 CP), 502 3.2 Super (1957, motor V8 de 3.2 litri si 140 CP), BMW 3200L (1961, motor V8 de 3.2 cu un carburator, 140 CP) si BMW 3200S (1961, motor V8 de 3.2 litri cu carburator dublu, 160 CP).

Alaturi de versiunea berlina, BMW propunea versiuni cabriolet si coupe cu doua portiere produse de Baur pentru modelul 502 in 1954 si 1955. De asemenea, BMW 501 si BMW 502 au fost convertite in ambulante si masini funerare.

Chiar daca BMW 502 a fost prima masina germana post-Razboi cu motor V8, pretul sau foarte ridicat - 17.400 de marci germane - a facat ca cifrele de vanzari sa nu fie ridicate. In primul an al productiei au fost vandute doar 190 de exemplare, iar versiunile ulterioare cu motor de 3.2 litri au adunat in total 3.875 de unitati vandute.

Masina expusa are un rulaj de 8.118 km.

Serie de sasiu: 72051

Tip motor: V8

Cilindree: 3.168 cc

Putere: 120 CP

Transmisie: manuala, 4 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. Mar. Mie. Joi. Inchis
Vin. Sam. Dum. 10:00 - 19:00