Se incarca ...

Bentley S2 Continental Flying Spur Saloon 1962

Istorie

Acest model este precursorul "coupe-urilor cu patru usi" atat de populare astazi printre clientii marcilor de lux. "Flying Spur" a fost denumirea acestei versiuni de caroserie, care aparuse in premiera pe Bentley S1 Continental, generatia anterioara a modelului britanic.

Mulliner a produs doar 128 de exemplare Flying Spur pe sasiul lui S2 Continental. Numai 52 dintre acestea au avut volanul pe partea stanga.

  • Bentley S2 Continental Flying Spur Saloon
  • Bentley S2 Continental Flying Spur Saloon
Descriere

Lansarea versiunii Continental cu motor V8 a modelului Bentley S2 a reprezentat confirmarea faptului ca traditia "Masinii sport silentioase" continua: noul S2 Continental era o masina in care patru adulti se simteau foarte confortabil la viteze ridicate pe distante lungi.

Dar foarte putine caroserii create pentru acest sasiu sportiv au fost atat de seducatoare precum design-ul cu numarul de inregistrare 7443, creat de carosierul H.J. Mulliner si desenat de George Moseley: un sedan sport cu patru usi care avea aripi posterioare sculpturale si linii atragatoare. Acest model este precursorul "coupe-urilor cu patru usi" atat de populare astazi printre clientii marcilor de lux. "Flying Spur" a fost denumirea acestei versiuni de caroserie, care aparuse in premiera pe Bentley S1 Continental, generatia anterioara a modelului britanic.

Mulliner a produs doar 128 de exemplare Flying Spur pe sasiul lui S2 Continental. Numai 52 dintre acestea au avut volanul pe partea stanga.

Masina cu seria de sasiu BC35LCZ a fost livrata initial carosierului H.J. Mulliner in 13 iunie 1961, conform certificatului Bentley de la dosarul completat pe 7 noiembrie in acelasi an. Dupa carosare, a fost incarcata pe vasul Sedonia pentru calatoria peste Atlantic de la Londra la New York in 12 decembrie. La sosirea in Statele Unite, masina a fost inregistrata ca model de productie din anul 1962 si a fost livrata primului sau proprietar, Paul A. Nelson din Oak Park, Illinois.

Vopsita initial in negru cu tapiterie rosie, masina a fost schimbata ulterior intr-o combinatie verde-crem, cu insertii in nuanta contrastanta. Pe cand se afla in proprietatea renumitului colectionar Ervin “Bud” Lyon, masina a fost restaurata de expertii Paul Russell & Company (Boston, Massachusetts) si Vantage Motors (Miami, Florida). Lucrarile de restaurare si reparatii au inclus compartimentul motorului, interiorul, circuitele electrice, piesele mecanice si reconditionarea insertiilor din lemn de la interior.

Masina expusa a parcurs 97.277 de mile (aproximativ 156.500 de kilometri).

Serie de sasiu BC35LCZ

Tip motor: V8

Cilindree: 6.230 cc

Putere: 200 CP

Transmisie: Automata, 4 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Vin. Sam. Dum. 10:00 - 19:00
Lun. Mar. Mie. Joi. Inchis