Se incarca ...

Chevrolet Corvette C2 Sting Ray 1967

Istorie

Versiunea Corvette C2 oferita pe piata in 1967 a fost cea mai sofisticata dintre toate variantele Sting Ray. A doua generatie a lui Corvette a fost rafinata pana la limitele maxime ale evolutiei sale, iar rezultatul a fost cea mai buna masina produsa de Chevrolet in cei cinci ani de cariera de piata a acestei generatii.

  • Chevrolet Corvette C2 Sting Ray
  • Chevrolet Corvette C2 Sting Ray
Descriere

Desi multi analisti si entuziasti anuntasera ca versiunea 1937 a lui Corvette Sting Ray va fi prima a celei de-a treia generatii Corvette, s-a dovedit ca aceasta a fost pana la urma ultima – si cea mai rafinata – a generatiei a doua, cunoscuta dub numele Corvette C2.

Deloc surprinzator, versiunea Corvette C2 oferita pe piata in 1967 a fost cea mai sofisticata dintre toate variantele Sting Ray. A doua generatie a lui Corvette a fost rafinata pana la limitele maxime ale evolutiei sale, iar rezultatul a fost cea mai buna masina produsa de Chevrolet in cei cinci ani de cariera de piata a acestei generatii. Liniile prezente pe editia 1967 a lui Corvette C2 au fost simple si curate, chiar daca modificarile de design fata de anii anteriori au fost minore. In primul rand, multe ornamente exterioare au fost eliminate, implicit emblemele de pe capota si steagurile de pe aripi. Pe aripile frontale se aflau acum 5 guri de ventilatie in locul celor trei mai mari introduse in 1965.

In spate, o lampa de marsarier unica pe versiunea 1967 a lui Corvette a fost introdusa deasupra placutei de inmatriculare. Capacele de jante ale modelelor anterioare au fost inlocuite cu jante Rally cu inele cromate.

La fel ca versiunea 1966, Corvette 1967 a primi imbunatatiri minore la interior. Tapiteriile au fost revizuite, iar scaunele au primit un design nou. Frana de mana a fost mutata de sub plansa de bord pe consola centrala dintre scaune – o premiera pe gama Corvette.

Sub capota erau disponibile doua versiuni de 300 si 350 CP ale motorului V8 de 327 inch cubi (5.35 litri) si trei versiuni de 390, 430 si 435 CP ale motorului V8 de 427 inch cubi (7.0 litri). Echiparea standard venea cu o cutie manuala cu 3 trepte. Optional existau o cutie manuala cu 4 trepte si una automata Powerglide.

Revista Automobile Magazine a pozitionat Corvette C2 pe prima pozitie in “Clasamentul celor mai cool 100 de masini din istorie”. Neil Armstrong, primul om care pasit pe Luna, a primit in 15 decembrie 1967 un exemplar Corvette C2 Sting Ray in cadrul unui program initiat de un dealer din Florida prin care astronautilor le era oferit cadou un Corvette.

Desi a treia generatie Corvette era gata de lansare in 1938, ultimul an de cariera a lui Corvette C2 a oferit cifre respectabile de vanzari. In 1937 au fost vandute 22.940 de exemplare Corvette, mai putin cu 5000 de unitati fata de 1966. Versiunea Convertible a adunat aproape doua treimi din vanzari, in timp ce versiunea coupe a fost vanduta in 8.504 unitati.

Masina expusa are 83.788 de mile (aproximativ 135.000 de kilometri) la bord.

Serie de sasiu: 194377S102791

Tip motor: V8

Cilindree: 5.354 cc

Putere: 350 CP

Transmisie: Manuala, 4 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Vin. Sam. Dum. 10:00 - 19:00
Lun. Mar. Mie. Joi. Inchis