Produsa pentru a satisface preferintele clientilor de pe piata americana, versiunea cabrio Volante a lui Aston Martin V8 a aparut in 1978. Dar abia in 1986 a devenit parte a versiunii superioare de putere V8 Vantage.
Odata cu reaparitia modelului Vantage, in 1977, pasionatii Aston Martin au rasuflat usurati. Disponibil anterior pe versiunile de performanta ale masinilor cu motoare cu sase cilindri din gama DB, numele Vantage fusese scos din nomenclatura Aston Martin dupa lansarea noii generatii de modele cu motoare V8, in 1969. Fiind o masina mai grea decat predecesorii cu sase cilindri, noul Produsa pentru a satisface preferintele clientilor de pe piata americana, versiunea cabrio Volante a lui Aston Martin V8 a aparut in 1978. Dar abia in 1986 a devenit parte a versiunii superioare de putere V8 Vantage.
Aston Martin V8 a suferit din cauza regulilor stricte la nivel de emisii, ceea ce i-a facut pe pasionati sa-si faca griji ca brandul britanic isi va pierde imaginea de marca de performanta. Odata cu aparitia noului V8 Vantage, grijile acestora au disparut.
Noul Aston Martin V8 Vantage a fost propulsat in liga supercar-urilor de o versiune imbunatatita a motorului de 5.340 cc, care beneficia de un cvartet de carburatoare Weber de 48 de milimetri in conditiile in care versiunea standard avea carburatoare de 42 de milimetri. Supapele au fost marite si arborii cu came schimbati, rezultatul final fiind o putere maxima de aproximativ 375 CP. Schimbarile la nivelul sasiului au fost minime, noutatile principale fiind discurile ventilate cu diametru marit si anvelopele Pirelli speciale. Versiunea V8 Vantage era insa usor de deosebit fata de versiunea V8 standard datorita designului capotei, fantelor de admisie ascunse, spoilerului fata iesit in relief si extensiei de pe capacul portbagajului.
Produsa pentru a satisface preferintele clientilor de pe piata americana, versiunea cabrio Volante a lui Aston Martin V8 a aparut in 1978. Dar abia in 1986 a devenit parte a versiunii superioare V8 Vantage. Impreuna cu motorizarea de pe Vantage si cu a sa capota modificata apareau si alte elemente estetice specifice: aripile evazate ale rotilor, un eleron pe capota portbagajului, in timp ce insertiile din fibra de sticla au inlocuit detaliile cromate caracteristice modelului britanic. Rezultatul a fost o masina puternica, cu aspect agresiv, care si-a insusit titlul neoficial de cea mai rapida masina decapotabila din lume. In special cand era oferita cu pachetul optional ‘X-pack’ care ducea puterea maxima la 432 CP. Un total de 166 de unitati au fost construite pana la oprirea productiei, in decembrie 1989.
Modelul expus are 14.745 de kilometri la bord.
Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde!
O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.
Download App Download App
Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie
Lun. Mar. Mie. Joi. Inchis
Vin. Sam. Dum. 10:00 - 19:00
Tel.: +40 755 128 444, +40 743 332 997
Email: office@tiriaccollection.ro