Ferrari Monza SP2 este echipat cu cel mai puternic motor V12 aspirat natural dezvoltat până acum de constructorul italian. Monza SP2 întruchipează eleganța, performanța și inovația, valori integrate armonios în trecutul și prezentul Ferrari.
Designul lui Ferrari Monza SP2 a fost inspirat de vechile "barchetta" ale anilor '50, parte din trecutul impresionant al mărcii italiene. Ferrari 166 MM din 1948 a fost primul model al companiei care a avut denumirea "barchetta". Aceste modele aveau două locuri și nu erau echipate cu plafon. În locul parbrizului complet, mașinile erau echipate doar cu un geam de protecție de mici dimensiuni. Ferrari Monza SP2 a fost proiectat pentru două persoane. Pasagerul va putea împărtăși aceleași senzații cu șoferul prin modificări subtile aduse configurației standard: înlăturarea husei și adăugarea unui geam suplimentar de protecție. Monza SP2 întruchipează eleganța, performanța și inovația, valori integrate armonios în trecutul și prezentul Ferrari.
Dezvoltarea designului interior s-a axat, în mod special, pe postul de conducere, arhitectura generală fiind împărțită pe trei niveluri. Primul nivel este definit de orizontul vizual al șoferului în așa fel încât linia dintre exterior și interior este subtilă. Șoferul este cu adevărat "îmbrățișat" de mașină și, la fel ca într-un model de competiții, pentru a nu fi distras vizual, doar capul acestuia trece peste linia orizontului. Al doilea nivel cuprinde instrumentarul de bord, volanul și gurile de ventilație. În cele din urmă, în zona inferioară a cabinei se află restul comenzilor grupate pe o singură suprafață simplă, ergonomia fiind exemplară. Scaunele sunt realizate din fibră de carbon cu tapițerie din piele și concepute pentru a garanta confort sporit în timpul șofatului. În cazul acestui exemplar, logo-ul Țiriac Collection a fost cusut pe tetiere.
Ferrari Monza SP2 este echipat cu cel mai puternic motor V12 aspirat natural dezvoltat până acum de constructorul italian. Motorul de 6.5 litri dezvoltă 810 CP la 8.500 rpm și 719 Nm la 7.000 rpm. Modelul italian accelerează de la 0 la 100 km/h în 2.9 secunde și de la 0 la 200 km/h în 7.9 secunde, viteza maximă anunțată fiind de 302 km/h.
La fel ca în cazul mașinilor de competiție, Ferrari a folosit fibră de carbon în construcția lui Monza SP2 pentru a face un vehicul ușor, agil și pentru a spori accentele vizuale sportive și agresive, specifice acestuia.
Un număr de 499 de exemplare vor fi construite, cu unul (Monza SP1) sau cu două locuri (Monza SP2), în funcție de preferințele clienților.
Acest exemplar a rulat 17 kilometri.
Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde!
O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.
Download App Download App
Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie
Lun. - Dum. Inchis
Tel.: +40 755 128 444, +40 743 332 997
Email: office@tiriaccollection.ro