Cumparat initial la Washington, acest vehicul este echipat cu motorul V8 standard (5.8 litri, 300 CP) si a fost pastrat in conditii excelente de inca trei proprietari, reconditionarea sa fiind efectuata la mijlocul anilor '80 de fostul proprietar al unui dealer Ford. Masina pastreaza o multime de dovezi ale trecerii sale prin istorie: de la biletele originale de difuzare a productiei la scrisori trimise de la un cumparator la altul, plus cheia originala.
Productia lui Ford Thunderbird a debutat in anul 1955, modelul fiind oferit initial exclusiv in versiune cu doua locuri si cu plafon textil retractabil. Pana la finalul anului 1958, Ford a extins versiunile adaugand un al doilea rand de scaune, decizie care avea sa se dovedeasca foarte inspirata in contextul in care masina a devenit populara datorita spatiului si confortului oferite. Tendinta de crestere in dimensiuni a continuat, iar Thunderbird a devenit din ce in ce mai mare din generatie in generatie pana in 1977, cand piata s-a schimbat, clientii devenind din nou interesati de masini de dimensiuni ceva mai reduse.
Versiunea 1960 a lui Ford Thunderbird a fost prezentata in aceleasi doua versiuni de caroserie din anul anterior (Coupe cu doua usi si Convertible cu doua usi, ambele cu patru locuri), cu modificari minore de design, dar cu o serie de schimbari in lista de echipamente standard si optionale. Grila avea acelasi design cu patrate mici oferita in premiera in 1957 si era pozitionata in spatele unei bare orizontale masive cromate. Textura grilei se regasea si in zona stopurilor, care in 1960 utilizau trei lampi in loc de doua, ca pana atunci. Logotipul Thunderbird de pe usa este scris cu un font unic care a aparut exclusiv pe modelul din 1960. Motorul V8 de 7.0 litri si 350 CP (cod J) a fost reintrodus ca optiune si era disponibil exclusiv in versiune cu transmisie automata. Cea mai semnificativa schimbare a fost insa adaugarea unei trape manuale pe versiunea coupe. Ford a produs 2.536 de masini dotate cu aceasta optiune.
Cumparat initial la Washington, acest vehicul este echipat cu motorul V8 standard (Cod Y, 5.8 litri, 300 CP) si a fost pastrat in conditii excelente de inca trei proprietari, reconditionarea sa fiind efectuata la mijlocul anilor '80 de fostul proprietar al unui dealer Ford. Masina pastreaza o multime de dovezi ale trecerii sale prin istorie: de la biletele originale de difuzare a productiei la scrisori trimise de la un cumparator la altul, plus cheia originala.
La exteriorul masinii se regasesc elemente care intregesc aspectul acesteia: de la jantele spitate cromate care incaltate in anvelope American Classic pana la plafonul retractabil actionat electric care functioneaza perfect. Pachetul aditional Continental, care plaseaza roata de rezerva in cutia speciala din partea posterioara, adauga stil si clasa in timp ce serveste in acelasi timp un rol functional.
Interiorul masinii este tapitat cu piele si plus construite dupa specificatiile materialelor originale. Alte elemente de confort regasite pe aceasta masina sunt scaunele frontale si geamurile laterale cu reglaj electric, sistemul de aer conditionat si sistemul de incalzire. Toate se afla in stare perfecta de functionare.
Acest exemplar are un rulaj de 52.228 de mile (aproximativ 84.000 de kilometri).
Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde!
O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.
Download App Download App
Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie
Lun. - Dum. Inchis
Tel.: +40 755 128 444, +40 743 332 997
Email: office@tiriaccollection.ro