Vehiculele timpurii au reprezentat un amalgam interesant de piese, având o prezență unică. Partea frontală a autoutilitarei Suburban, alături de șasiul deasupra căruia este montată o caroserie de tip combi, diferențiază acest model de celelalte autovehicule din anii 1930.
Multiple companii auto din Statele Unite au folosit denumirea ”Suburban” pentru a indica o caroserie de tip combi montată pe un șasiu comercial, companii precum DeSoto, Dodge, Plymouth, Studebaker, Nash, Chevrolet și GMC. Denumirea Suburban (Westchester) a fost de fapt o marcă comercială a US Body and Forging Co. din Tell City, Indiana, care a construit caroserii combi din lemn pentru toate șasiurile de autovehicule, de camioane ușoare și de multe altele tipuri de automobile.
Chevrolet a început producția de "carryall-suburban" din oțel în anul 1935, iar GMC și-a lansat propria versiune în 1937. Aceste vehicule au fost, de asemenea, cunoscute sub numele de "Suburban Carryall" până în momentul în care GM a modificat numele pentru a rămâne doar "Suburban".
Vehiculele timpurii au reprezentat un amalgam interesant de piese, având o prezență unică. Partea frontală a autoutilitarei Suburban, alături de șasiul deasupra căruia este montată o caroserie de tip combi, diferențiază acest model de celelalte autovehicule din anii 1930. De-a lungul timpului, Suburban și-a mărit dimensiunile atât pentru spațiul dedicat depozitării mărfii, cât și în ampatament, dezvoltând un stil fin și elegant, precum și o transmisie Hydra-Matic disponibilă ca opțiune.
Modelul 1935 Chevrolet EB Suburban este considerat de mulți drept primul vehicul utilitar sportiv. Aceasta a apărut cu zeci de ani înainte ca termenul de “SUV” să devină cunoscut, dar nu există nici o îndoială că Suburban a îndeplinit misiunea de bază a confortului auto prin caracterul versatil al acestei camionete.
În 1952, Suburban era disponibil în două variante, fie cu un portbagaj cu deschidere verticală, fie cu interiorul ușilor de tip “panou”. Scaunele banchetei din față erau despărțite, cu două locuri pe partea șoferului și un singur loc pe partea pasagerului. Acestea erau amplasate mai în față pentru a oferi spațiu celor două rânduri din spate. Al doilea rând avea un scaun de dimensiunea „2/3”, ocupanții fiind nevoiți să treacă pe lângă scaunul pasagerului din față, precum și de scaunele celui de-al doilea rând pentru a ajunge la ultimul rând.
Aceasta a fost ultima serie în care s-au oferit modelele ”Canopy Express”.
Proiectarea Suburbanului din 1949 a continuat să inspire designul Chevrolet HHR peste o jumătate de secol mai târziu. Această unitate a parcurs 3 mile (aproximativ 5 km).
Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde!
O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.
Download App Download App
Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie
Lun. - Dum. Inchis
Tel.: +40 755 128 444, +40 743 332 997
Email: office@tiriaccollection.ro