Packard Hawk a fost unul dintre primele modele cu diferențial cu alunecare limitată, dar designul controversat descris frecvent drept un "aspirator" a afectat popularitatea acestuia. În total, au fost comercializate doar 588 de unități.
Packard a fost un producător american de automobile de lux activ pe piața locală începând cu 1899. În 1954, Packard a fuzionat cu Studebaker, un alt producător american fondat în 1852 și care avea o rețea de dealeri mult mai mare.
Conducerea Packard a descoperit imediat după fuziune că Studebaker a falsificat rapoartele financiare și de vânzări. În realitate, constructorul trebuia să vândă 282,000 de mașini anual pentru a nu înregistra pierderi, însă vânzările abia atinseseră pragul de 82,000 de unități în 1954. Noul constructor Studebaker-Packard a decis ca Studebaker să se ocupe de segmentul de volum, în timp ce Packard urma să producă mașini de lux.
Packard Hawk a fost cel mai sportiv dintre cele patru modele Packard produse în 1958. Studebaker-Packard a fost unul dintre primii producători care au popularizat diferențialul cu alunecare limitată (Limited Slip Differential - LSD), iar cele mai multe unități Packard Hawk erau echipate cu această tehnologie. Totuși, designul a fost controversat, comparat frecvent cu cel al unui "aspirator", motiv pentru care au fost comercializate doar 588 de unități.
În prezent, modelul este mai apreciat decât la debutul său. Raritatea și statutul de cel mai sportiv Packard din perioada respectivă l-au transformat într-un model colecționabil.
Această mașină a parcurs 59,644 de mile (aproximativ 95,987 de km).
Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde!
O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.
Download App Download App
Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie
Lun. - Dum. Inchis
Tel.: +40 755 128 444, +40 743 332 997
Email: office@tiriaccollection.ro