Lancia Tipo 818 a fost prezentat oficial la Salonul Auto de la Geneva din 1963. Denumit oficial Fulvia, modelul va ramane in memoria publicului in special pentru succesele obtinute in motorsport. Fulvia a castigat Campionatul Italian de Raliuri de 8 ori intre 1965 si 1973, adjudecandu-si in acelasi timp titlul la constructori in Campionatul International de Raliuri si mult-ravnitul Raliu Monte Carlo in 1972.
Lancia Tipo 818 a fost prezentat oficial la Salonul Auto de la Geneva din 1963. Denumit oficial Fulvia, modelul va ramane in memoria publicului in special pentru succesele obtinute in motorsport.
Modelul Fulvia era disponibil ca sedan (Berlina) cu 4 usi si Coupe cu 2 usi. Aceasta din urma a fost desenata intern de Piero Castanero.
Versiunea coupe standard era echipata cu un motor V4 de 1.3L si 80 CP, iar versiunea HF avea acelasi motor, dar intr-o versiune de 88 CP. Prin urmare, coupe-ul oferea un nivel de peformanta de top. Varianta optimizata Rally 1.6HF oferea un nivel superior de putere, motorul V4 de 1.6 litri producand 115 CP la 6000 rpm.
Poreclit “Fanalone” (“Faruri mari” in traducere aproximativa), 1.6 HF beneficia de asemenea de o transmisie cu cinci trepte scurte, de modificari la nivelul suspensiei fata si de panouri de caroserie din aluminiu, detalii care au transformat modelul intr-o masina de raliuri foarte competitiva cu greutatea de doar 850 de kilograme. Fulvia a castigat Campionatul Italian de Raliuri de 8 ori intre 1965 si 1973, adjudecandu-si in acelasi timp titlul la constructori in Campionatul International de Raliuri si mult-ravnitul Raliu Monte Carlo in 1972 – acesta din urma cu celebrul Sandro Munari la volan. Masina de uzina oferea o versiune de competitie a aceluiasi motor V4 de 1.6 litri, dezvoltand 132 de cai putere.
Rotile motrice fata si suspensia frontala independenta ii ofereau lui Fulvia un nivel de performanta si o manevrabilitate de top, chiar si dupa standardele actuale.
Acest 1.6HF Fanalone Tipo 818-540 a fost pregatit special pentru Grupa 3 de raliuri si este echipat cu o suspensie complet ajustabila, caroserie intarita integral cu lonjeron, scaune si centuri de compeetitie si cu o cutie de viteze cu rapoarte scurte.
Masina are 30.430 de kilometri la bord.
Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde!
O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.
Download App Download App
Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie
Lun. Mar. Mie. Joi. Inchis
Vin. Sam. Dum. 10:00 - 19:00
Tel.: +40 755 128 444, +40 743 332 997
Email: office@tiriaccollection.ro