Rolls-Royce nu a produs niciodata o versiune Shooting Brake oficiala a acestei masini, dar acest lucru nu i-a oprit pe cei mai instariti clienti sa-si comande un astfel de Rolls-Royce la carosieri specializati. Exemplarul expus a fost carosat astfel la dorinta lui john Entwistle, legendarul basist al formatiei "The Who". Carosierul original al acestui Shooting Brake inedit nu este cunoscut, dar casa de licitatii Bonhams a vandut un exemplar similar modificat de FLM (Panelcraft) Ltd., un carosier din sudul Londrei.
Rolls-Royce Silver Shadow este un model de lux produs in diferite versiuni in Marea Britanie intre 1965 si 1980. A fost primul model Rolls-Royce care a folosit o caroserie autoportanta, compania britanica raspunzandu-le astfel celor care afirmau ca Rolls-Royce nu tine pasul cu inovatiile din lumea auto. Silver Shadow este modelul Rolls-Royce produs in cel mai mare numar de exemplare in istoria companiei britanice.
Shadow a beneficiat intre 1965 si 1969 de un motor de 6.2 litri si 172 CP, iar intre 1970 si 1980 de un motor de 6.75 litri si 189 CP. Ambele unitati de propulsie erau asociate unei transmisii General Motors Turbo Hydramatic 400, cu exceptia exemplarelor cu volan pe dreapta produse inainte de 1970, care beneficiau de aceeasi cutie de viteze automata cu patru trepte ca Silver Cloud (de asemenea produsa de GM)
Incepand cu 1977, modelul a fost redenumit Silver Shadow II in urma unei serii de schimbari majore intre care s-a remarcat aparitia unui sistem de directie cu pinion si cremaliera. Modificarile aduse sistemului de suspensii fata au imbunatatit serios manevrabilitatea masinii.
Rolls-Royce nu a produs niciodata o versiune Shooting Brake oficiala a acestei masini, dar acest lucru nu i-a oprit pe cei mai instariti clienti sa-si comande un astfel de Rolls-Royce la carosieri specializati. Exemplarul expus a fost carosat astfel la dorinta lui john Entwistle, legendarul basist al formatiei "The Who". Carosierul acestui Shooting Brake inedit nu este cunoscut, dar casa de licitatii Bonhams a vandut un exemplar similar modificat de FLM (Panelcraft) Ltd., un carosier din sudul Londrei.
Proprietarul anterior a cumparat masina chiar de la sotia lui john Entwistle si a folosit-o in Pertshire, Scotia, la partidele de vanatoare de potarnichi.
Masina expusa a fost restaurata de atelierul Tiriac Collection si are un rulaj de 115.498 mile (aproximativ 186.000 de kilometri).
Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde!
O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.
Download App Download App
Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie
Lun. - Dum. Inchis
Tel.: +40 755 128 444, +40 743 332 997
Email: office@tiriaccollection.ro