Se incarca ...

Mercedes-Benz 220 S 1957

Istorie

Doar 1.066 de exemplare 220 S Coupé și Cabriolet au fost produse în 1957, din totalul celor 3.429 fabricate între 1956 și 1959. Numărul limitat de unități a amplificat caracterul exclusivist și dezirabil al modelului.

  • Mercedes-Benz 220 S
  • Mercedes-Benz 220 S
  • Mercedes-Benz 220 S
Descriere

Lansat în 1954, 220 A (W 180) reprezenta o nouă generație de modele Mercedes-Benz dezvoltate pe o caroserie monococă. Noul W 180 avea un ampatament mai lung comparativ cu predecesorul său, lucru care se traducea prin mai mult spațiu pentru pasageri, dar și mai mult loc pentru motor. Sub capotă se afla un motor de 2.2 litri cu 6 cilindri în linie și valve poziționate deasupra capului cilindrului. Din septembrie 1955, sistemul de frânare asistată făcea parte din echiparea de bază. În martie 1956, Mercedes-Benz introduce versiunea îmbunătățită 220 S (W 180 II). De această dată, motorul de 2.2 litri a fost echipat cu carburatoare dublu corp Solex. Motorul dezvolta 105 CP și oferea performanțe superioare, pe măsura designului elegant și sofisticat al mașinii.

Cea mai populară versiune a modelului 220 S a fost ediția limitată în două uși. Deși era produsă în serie, era echipată cu finisaje realizate manual în atelierele Mercedes-Benz din Sindelfingen, Germania, de artiști carosieri specializați. Oferind un aspect special și finisaje impresionante, sedanul 220 S era comercializat la un preț cu aproape 75% mai mare decât al sedanurilor concurente. De asemenea, între 1957 și 1959, Mercedes-Benz a construit și 3.429 de unități Coupé și Cabriolet. Numărul limitat de exemplare a amplificat caracterul exclusivist și dezirabil al modelului.

În timp ce versiunea Cabriolet s-a aflat mai mulți ani în centrul atenției, colecționarii Mercedes-Benz și entuziaștii mărcii au apreciat în mod deosebit Coupé-ul pentru caracterul practic oferit indiferent de anotimp. Designul unic al plafonului hard top, montantul C drept și luneta panoramică la modă au fost elemente care au transformat modelul german într-un produs de succes, în special pe piețele importante din Statele Unite ale Americii.

Acest exemplar a fost vândut inițial în San Francisco, California, și a rămas pe coasta de vest a Americii. Proprietarii anteriori obișnuiau să o alinte cu numele "Daisy Rose". Mașina, originală în mare parte, a fost revopsită în două nuanțe cu aproximativ 30 de ani în urmă. Aceasta s-a păstrat într-o formă bună, fiind la fel de atrăgătoare și astăzi. Interiorul este original, cu finisaje din lemn și inox, cu o patină încântătoare.

Acest exemplar a rulat 23.755 de mile (aproximativ 38.229 de km).

Serie de şasiu: 7514434

Tip motor: 6 cilindri în linie

Cilindree: 2.195 cc

Putere: 105 CP

 Transmisie: Manuală, 4 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. - Dum. Inchis