Se incarca ...

Jaguar XK 150 3.8 Roadster 1960

Istorie

Acest exemplar este o masina foarte rara cu volan pe partea stanga produsa spre finalul seriei, fiind unul din cele doar 42 de exemplare Roadster construite cu un motor de 3,8 litri cu carburator dublu.

  • Jaguar XK 150 3.8 Roadster
  • Jaguar XK 150 3.8 Roadster
Descriere

Jaguar XK150 este un model sport fabricat intre anii 1957 si 1961. A reprezentat o schimbare estetica radicala fata de predecesorii sai XK140 si 120, pe care i-a inlocuit in gama. Jaguar a descris acest roadster ca fiind “identic cu versiunea Hardtop Coupe, dar cu plafon retractabil acoperit cu cel mai fin mohair, cu interior complet tapitat si cu mecanism ascuns de retractare plafonului. Am adaugat in partea din spate scaune care pot gazdui doi copii sau un adult”.

Principalul punct de interes in ceea ce-l priveste pe Jaguar XK150 Roadster a fost insa exteriorul masinii.

Motorul standard Jaguar de 3,4 litri a fost imbunatatit pe XK150 cu o noua chiulasa DOHC tip "B". Puterea maxima era de 190 CP. Ulterior, in primavara anului 1958, puterea dezvoltata de acest motor a crescut la 250 CP.

In 1960, capacitatea motorului a fost majorata la 3,8 litri, acesta fiind disponibil in doua variante: una standard de 220 CP si una imbunatatita "S" de 265 CP. In aceasta ultima versiune, motorul permitea atingerea unei viteze maxime de 217 km/h si o acceleratie 0-100 km/h in 7 secunde.

In 1960 au fost adaugate discuri de frana Dunlop pe toate cele patru roti , iar jantele puteau fi comandate fie spitate, fie construite din otel forjat.

Jaguar XK150 a fost disponibil in trei versiuni de caroserie: coupe, cabriolet si roadster. Productia modelului a fost oprita in octombrie 1960. Au fost fabricate 2.265 de exemplare roadster, 4.445 de exemplare coupe si 2.672 de exemplare cabriolet.

Acest exemplar a fost construit pentru export in Statele Unite si este o masina foarte rara cu volan pe partea stanga produsa spre finalul seriei, fiind unul din cele doar 42 de exemplare Roadster construite cu un motor de 3,8 litri cu carburator dublu. . A fost complet restaurata la sfarsitul anilor '90.

Masina are 78.595 de mile (aprox. 126.486 kilometri) la bord.

Serie de sasiu: S832144DN

Tip motor: 6 cilindri in linie

Cilindree: 3.742 cc

Putere: 265 CP

Transmisie: manuala, 4 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. Mar. Mie. Joi. Inchis
Vin. Sam. Dum. 10:00 - 19:00